Kontaktiraj nas

+385 52 453-473

Radno vrijeme

Pon - Pet 7:00 - 15:00

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u četvrtak, 3. prosinca, natječaje za mjeru Informiranje u državama članicama i mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina koji u cilju ima povećanje udjela izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivosti hrvatskih vina na stranim tržištima.

Razina potpore iznosi do 80 posto ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU, a najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru Promidžba iznosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjeri Informiranje.

Sredstva iz mjere Promidžba moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivne materijala za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja korisnika.

Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnih materijala za tržište članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja.

Korisnici obje mjere su stručne organizacije u sektoru vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja proizvođača, sektorske organizacije u sektoru vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina, s napomenom da su privatna poduzeća registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi korisnici samo u mjeri Promidžba, dok su iznimka iz mjere Informiranje javna tijela.

Više o tome zajedno s dokumentacijom na OVIM WEB STRANICAMA

Poštovani obrtnici, poštovani iznajmljivači villa, soba i apartmana, upozoravamo vas na pokušaj prevare od strane poduzeća iz Zagreba. Moguće je da ste poštom na kućnu adresu primili ili ćete tek primiti uplatnice s iznosom od 295 kuna koje bi trebali uplatiti radi "prijave u e-registar privatnog smještaja" u roku od 7 dana od primitka uplatnice. Dopis ima oblik službenog dopisa poznatih institucija i stječe se dojam da je iznos potrebno obavezno platiti. Naglašavamo da ne postoji nikakav službeni elektronički registar privatnog smještaja, niste dužni uplatiti i registrirati se u taj e-registar, te je ovdje riječ o prevari.

U ponedjeljak 30. studenog u Ministarstvu rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike ministri su predstavili mjere koje se odnose na gospodarske subjekte, kojima je odlukom Stožera civilne zaštite onemogućen rad.

Ministri su predstavili tri mjere: nastavlja se tekuća mjera za očuvanje radnih mjesta, aktiviraju se kreditne linije tzv. „covid krediti“ te se zatvorenim subjektima omogućava podmirenje fiksnih troškova ukoliko imaju pad prometa od minimalno 60% u odnosu na prošlu godinu.

Predsjednik HOK-a Ranogajec komentirao je predstavljene mjere te predložio ministrima da razmotre i problem tradicijskih obrta, kojima je rad također onemogućen zabranom održavanja gospodarskih sajmova tj. advenata te naglasio kako u obzir treba uzeti i sve one koji se oslanjaju na ugostiteljsku djelatnost te su im prihodi znatno smanjeni zbog odluke o zabrani rada. Također, iako je ministar Marić predložio da se kod mjere pokrivanja fiksnih troškova kao kriterij uzme pad od 70%, uvažen je prijedlog HOK-a da on ipak bude 60%.

Ovo rješenje koje je Vlada ponudila vrijedi za mjesec prosinac, a Ranogajec je istaknuo kako smanjenje PDV-a u ugostiteljstvu koje je danas opetovano bilo spomenuto na sastanku definitivno mora doći na stol kada se kriza sanira te da je to višegodišnje traženje Hrvatske obrtničke komore. Predsjednik Ranogajec upozorio je kako pri razmatranju olakšavanja poslovanja u dijelu porezne politike i PDV-a, treba razmišljati i o obrtnicima „paušalistima“ koji nisu u sustavu PDV-a.

Hrvatska obrtnička komora zastupa oko 90 000 obrtnika koji se bave raznim djelatnostima, a većini njih kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa ozbiljno je ugrozila poslovanje. Resorni ministri naglasili su kako su spremni na daljnji dijalog oko radnji koje je potrebno poduzeti kako bi se pomoglo gospodarstvu da se oporavi.

Izvor: HOK.hr

Hrvatska obrtnička komora, partner u projektu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja „Promocija poduzetništva“, kroz svoje aktivnosti iz nadležnosti Suda časti Hrvatske obrtničke komore i Centra za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori promovira poduzetništvo i samozapošljavanje, proširenje poslovanja prvenstveno e-trgovinu te korištenje alternativnog i online rješavanja sporova kao potporu sigurnijem poslovanju malih poduzetnika.

U sklopu projekta bit će održan besplatni blok webinar na temu „ E-Trgovina” i „Alternativno rješavanje sporova”, 30. studenog 2020. godine u terminu od 14:00-16:00 sati.

Webinar će se provoditi putem platforme Zoom, a polaznici se mogu odmah registrirati preko POVEZNICE.

Za svakog polaznika webinara, po izlasku iz tiska, osigurali smo besplatni primjerak Vodiča kroz E-trgovinu i alternativno rješavanje sporova. Tijekom prosinca na internetskoj stranici www.budipoduzetnik.eu moći ćete pristupiti polaganju testa iz e-trgovine i ARS-a. Svi polaznici koji uspješno polože test dobiti će certifikat temeljem kojeg će moći ostvariti pogodnosti u sklopu usluga HOK-a i njegovih partnera iz područja e-trgovine i ARS-a.

Opis webinara:

Na prvom webinaru, u sklopu teme E-trgovina, saznati ćete koji modeli e-Trgovine postoje i kako ih možete modulirati da postižu optimalne rezultate za Vaš posao ili ideju. Biti će riječi i o mjerenju učinka digitalnog marketinga kao i o ključnim elementima pri kreiranju sadržaja.

Predavač: Siniša Begović, MBA (od 14.00 do 15.00 sati)

Na drugom webinaru pojasnit će vam se što je alternativno rješavanje sporova, zašto poduzetnicima treba ARS , koje vrste ARS-a možete koristiti u Hrvatskoj i u prekograničnom poslovanju te kako funkcionira on-line rješavanje sporova.

Predavač: Suzana Kolesar, Dr. iur. (od 15.00 do 16.00 sati)


O PREDAVAČIMA:

Suzana Kolesar diplomirana je pravnica s položenim pravosudnim ispitom i više od dvadeset godina iskustva u alternativnom rješavanju sporova. Obnaša dužnost tajnice Suda časti i Centra za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori koji poduzetnicima i njihovim poslovnim partnerima uspješno pružaju usluge alternativnog rješavanja sporova. Registrirani je medijator i trener medijatora od 2003. godine te nacionalni trener za Hrvatsku u projektu „Spremni za prava potrošača - trening za male poduzetnike iz prava potrošača u digitalno doba“. Sudjeluje kao predavač na domaćim i međunarodnim stručnim skupovima iz područja alternativnog rješavanja sporova. Autor je stručnih i znanstvenih članaka iz područja alternativnog rješavanja sporova. Članica je Nacionalnog povjerenstva za zaštitu potrošača Vlade RH, Povjerenstva za alternativno rješavanje sporova pri Ministarstvu pravosuđa i uprave RH, Nacionalnog odbora Komisije za arbitražu i ARS pri ICC Hrvatska.

Siniša Begović, MBA, kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim e-commerce i e-business sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja e-projekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, te je radio kao senior konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji. Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web and e-Commerce odjela, te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. 1999. godine diplomirao novinarstvo na FPZ u Zagrebu, 2010. magistrirao MBA; poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK, te 2018. magistrirao tehnologiju i edukaciju, University of Leeds, UK. Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o e-poslovanju financiranih od strane nekoliko EU projekata.


O PROJEKTU

Svrha projekta „Promocija poduzetništva“ (KK.03.1.2.24.0001) je organizacija i provedba aktivnosti namijenjenih promoviranju uspješnosti poslovanja te širenje i promicanje priča o uspjehu malih i srednjih poduzetnika čime bi se omogućilo stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja kao temelja za osnivanje, rast i razvoj malih i srednjih poduzetnika.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) temeljem Operativnog programa Konkurentnost i kohezija (OPKK) 2014.-2020. Korisnik u projektu je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH, a partneri Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska udruga poslodavaca.

NE PROPUSTITE!
Prijavite se na naš newsletter!